úterý 16. ledna 2018

V poslední době

 
Začala jsem konečně šít. Po letech, kdy jsem to odsouvala, kvůli času. Taky tisknu na látky. Zatím mě to baví, akorát to jde někdy ztuha. Ale určitě se polepším.



S nejmilejší K. jsme se setkaly a zašly spolu na fajn snídani. Na celozrnné lívanečky s borůvkami přelité javorovým sirupem.


Prezidentské volby. Ty jsem si nemohla nechat ujít. Dle svého vědomí a svědomí jsem volila pana Fishera. Ač nepostoupil do druhého kola, své volby nelituji. Doufám, že v dalším kole nás přijde k volebním urnám více a konečně naše země bude mít prezidenta, za kterého se nemusí stydět a že si za těch 5 let naše země vysloužila někoho lepšího.


Chodím plavat. vždy jedenkrát týdne. Minule to bylo 40 bazénů, tak uvidíme, co příště .




S milou T. jsme zašly do naší oblíbené italské restaurace na oběd.

Žádné komentáře:

Okomentovat